A healthy brand?
Daar heb je een sterk fundament voor nodig!
Kiezen was nog nooit zo makkelijk. We bieden één traject, inhoudelijk uniek op maat van jouw merk.
Wat vaststaat? Je doorloopt drie fasen: een merkaudit, -strategie en ontwerp.
Waarom? Omdat dit de enige manier is om een stevig fundament te leggen waarop je een gezonde business kan uitbouwen.
die
die
die
die
Elke samenwerking begint met een diepgaande analyse.
We onderzoeken waar jouw merk zich momenteel bevindt, welke behoeften het heeft en hoe nauw jij als ondernemer verbonden bent met je onderneming.
Deze grondige verkenning is essentieel om de juiste vervolgstappen te kunnen bepalen..
Gedurende drie workshops, gevuld met uitdagende vragen, praktische oefeningen en eye-opening momenten, bouwen we stap voor stap aan een solide fundament voor jouw merk.
Met een ijzersterke strategie als kompas geven we vorm aan het ontwerp van jouw merk. We laten het fundament tot leven komen met een doordacht logo, een consistente huisstijl en een krachtige verbale identiteit. Na deze cruciale fase ben je volledig uitgerust om je plek te veroveren in de markt.
De investering varieert afhankelijk van de specifieke behoeften van jouw merk. Elk merk is uniek, dus er is geen standaardprijs.
Voor het complete traject moet je rekening houden met
een investering tussen de 5K en 7K, met een doorlooptijd van 4 tot 6 maanden.
Belangrijker nog, dit traject vereist ook jouw tijd en aandacht!
Ben jij klaar om je merk sterk te positioneren? Om all the way te gaan en op jouw manier impact te maken op jouw cliënteel?
Dan zijn wij de perfecte match!